bla bla bla

bla bla bla

Astăzi, Amazon a adoptat o abordare similară pentru a-și optimiza operațiunile în centrele de fulfillment, chiar și în perioadele cu fluctuații sezoniere. Un anunț adresat vânzătorilor de pe platforma de marketplace, în data de 5 august, a comunicat că termenul limită pentru reaprovizionarea stocurilor pentru Black Friday a fost devansat cu o săptămână față de 2023. Scopul acestei măsuri este de a menține viteza de livrare promisă de Amazon, chiar și în perioadele aglomerate ale anului, ceea ce în 2023 nu a fost posibil în totalitate.


 

Termenul limită pentru aprovizionare este 19 octombrie, aplicabil pentru toate stocurile vânzătorilor care utilizează centrele de fulfillment ale Amazon. Vă puteți imagina complexitatea calculelor din spatele acestei decizii și măsura în care tehnologia și inteligența artificială sunt utilizate astăzi pentru a sprijini aceste procese?


 

Amazon a sugerat ca marfa să fie livrată în lunile august și septembrie, perioade în care operațiunile de ieșire sunt mai puțin aglomerate. „Echipele noastre din centrele de fulfillment se vor concentra pe primirea stocurilor în septembrie și octombrie, pentru a vă asigura că produsele dumneavoastră sunt plasate în centrele potrivite înainte de perioada de vârf”, a declarat Amazon. „În noiembrie și decembrie, ne vom concentra pe procesarea comenzilor clienților, deoarece aceasta este cea mai aglomerată perioadă a anului.”


Amazon dispune de un sistem de gestionare a sloturilor de timp (Time Slot Management) extrem de bine organizat, utilizând eficient docurile și personalul de descărcare și recepție. Vânzătorii care nu respectă termenul limită pentru livrarea stocurilor vor fi norocoși să găsească sloturi de livrare disponibile în depozitele Amazon. Compania a declarat că va avea sloturi limitate pentru a accepta expedieri în noiembrie și decembrie, concentrându-se pe asigurarea livrărilor rapide, folosind toate docurile disponibile pentru a onora livrările la timp.


 

O planificare similară, deși la scară mai mică, poate fi observată zilnic în operațiunile din retail, unde, de exemplu, dimineața se fac recepțiile de marfă, iar după-amiaza comenzile sunt pregătite pentru livrare în timpul nopții sau a doua zi.


 

bla bla


WhatsApp