Aplicatia eTSM

Planifica eficient resursele de mobilitate si creste operativitatea.

Aplicatia eTSM | SCMC
Ce este aplicatia eTSM

Ce este aplicatia eTSM?

Aplicatia eTSM este o solutie digitala avansata, conceputa pentru a imbunatati gestionarea si programarea operatiunilor de descarcare si incarcare a camioanelor in cadrul centrelor de distributie. Prin utilizarea eTSM, companiile pot obtine o vizibilitate anticipata asupra volumelor programate pentru perioadele viitoare, facilitand astfel o planificare mai eficienta a resurselor si o fluiditate crescuta a operatiunilor. Aceasta vizibilitate permite adaptarea timpilor operationali in functie de necesitatile echipelor de lucru, de specificul locatiei, al marfii si al mijloacelor de transport utilizate, atat pentru procesele de inbound, cat si outbound.

Initial conceputa pentru managementul sloturilor, eTSM a evoluat intr-o solutie de tip control tower, oferind o vizibilitate selectiva in lantul de aprovizionare pe care solutiile informatice clasice nu o pot oferi. Aceasta poate fi utilizata de catre unul sau mai multe centre de distributie, facilitand atat operatiunile de inbound, cat si pe cele de outbound.

Cui se adreseaza aplicatia eTSM

Cui se adreseaza aplicatia eTSM?

Aplicatia eTSM este destinata companiilor de productie, import/distributie si retail care detin cel putin un depozit si doresc sa optimizeze operatiunile si resursele utilizate. Este utila si pentru magazinele cu trafic mare, permitand setarea unui CoT (cut-off time) care ofera posibilitatea programarii in avans a descarcarilor si incarcarilor.

Astfel, companiile pot cunoaste in fiecare dimineata numarul de vehicule care se vor prezenta pentru descarcare/incarcare, numarul de paleti si alte detalii relevante. Beneficiile aplicatiei se extind nu doar asupra companiei client, ci si asupra furnizorilor sai, eliminand timpii lungi de asteptare la descarcare.

Cum functioneaza aplicatia eTSM

Cum functioneaza aplicatia eTSM?

Implementarea aplicatiei eTSM este simpla, necesitand un minim de resurse IT (computer, telefon, internet). Aceasta asigura transparenta si rapiditate informationala pentru fiecare partener, prin anticiparea operatiunilor si pregatirea receptiei/livrarii in avans prin descarcarea documentelor postate. Fiecare partener poate masura si cuantifica capacitatea de transfer marfa, alocand strategic bugetele pentru investitii si dezvoltari viitoare.

Beneficii

Pentru furnizorii tai

  • optimizarea costurilor de transport
  • planificarea eficienta a timpilor operationali
  • asigurarea livrarii produselor conform conditiilor contractuale
  • imbunatatirea trasabilitatii ambalajelor returnabile
  • furnizorii pot monitoriza livrarile pentru a asigura respectarea clauzelor contractuale
  • pot utiliza subcontractori 3PL sau transportatori in procesul de livrare, facilitand gestionarea documentelor si comunicarea eventualelor neconformitati

Pentru compania ta

  • reducerea timpului petrecut cu furnizorii pentru planificarea livrarilor
  • automatizarea fluxului de trimitere a comenzilor de aprovizionare
  • optimizarea activitatii in perioadele de varf si imbunatatirea procesului de aprovizionare prin crearea sinergiilor intre departamentul de aprovizionare si depozite, datorita vizibilitatii anticipate a volumelor programate la intrare si iesire
Obtine o planificare mai eficienta a resurselor

Solicita un demo

Ai nevoie de o ofertă "custom-made" pentru afacerea ta? Suntem dornici sa dezvoltam impreuna un parteneriat solid, iar totul poate începe cu un demo, completand acest scurt formular.

WhatsApp