Despre noi

Cu mai mult de un pas inaintea pietei.

Despre Supply Chain Management Center | SCMC

Cine suntem si ce facem?

Ne adresam companiilor care isi doresc mai mult decat simple solutii – din 2006, oferim training si consultanta in logistica, fiind parteneri de incredere in cresterea si optimizarea afacerilor lor.

Echipa noastra si-a propus inca de la inceput dezvoltarea unei activitati de training si consultanta bazata pe principiile unei colaborari oneste si corecte atat cu partenerii nostri, cat si cu colaboratorii. In indeplinirea acestui obiectiv, activitatea noastra se desfasoara respectand principiile eticii si probitatii profesionale, colaborand cu traineri si specialisti in management, afaceri si logistica.

De-a lungul anilor, am evoluat odata cu industria si cu nevoile clientilor nostri. Astazi, ne propunem nu doar sa fim un furnizor de solutii, ci si un partener strategic, gata sa aduca valoare pe termen lung. Supply Chain Management Center este un punct de referinta si un factor de incredere pentru toate componentele din supply chain.

De ce sa ne alegi?

Integritatea, competentele tehnice si orientarea noastra catre clienti sunt baza unei structuri solide, care serveste nu doar generatiile actuale, ci si pe cele viitoare.

Am fost mereu cu un pas inaintea pietei, pastrand relatii de lunga durata cu clientii nostri. Aceasta loialitate reciproca ne-a transformat intr-un reper de incredere pentru toate componentele din supply chain.

Cum contribuim la succesul tau?

Fiecare solutie pe care o oferim are un scop clar: simplificarea proceselor, reducerea costurilor si valoare reala. Ne folosim de experienta acumulata pentru a identifica cele mai bune practici si pentru a-ti oferi rezultate masurabile.

Ce spun partenerii nostri?

Clientii nostri apreciaza nu doar expertiza tehnica, ci si dedicarea noastra pentru a le intelege nevoile. Testimoniale si studii de caz disponibile la cerere arata cum am contribuit la succesul unor afaceri din multiple industrii.

Echipa noastra este formata din profesionisti cu o vasta experienta practica,

care activeaza sau au activat in companii de top de pe piata romaneasca, ocupand functii cheie in supply chain.

Aceasta expertiza ne permite sa oferim solutii de training personalizate, adaptate atat nevoilor pietei, cat si cerintelor specifice ale clientilor nostri, imbinand teoria cu practica pentru a genera imbunatatiri reale ale performantelor in logistica si lantul de aprovizionare.

Ne mandrim cu parteneriatele solide pe care le construim cu clientii si participantii nostri, relatii care, in multe cazuri, se intind de-a lungul deceniilor. Am fost martori la cresterea unor companii care, cu sprijinul nostru, au ajuns lideri de piata, iar proiectele implementate impreuna reflecta succesul acestei colaborari.

Suntem afiliati organizatiilor internationale de prestigiu, ceea ce ne permite sa accesam cele mai noi tendinte si standarde din domeniu, asigurand astfel relevanta si calitatea informatiilor oferite.

In procesul nostru de invatare, incepem intotdeauna cu noi insine. Obiectivul nostru este de a contribui la crearea unei piete profesioniste, de care sa fim mandri, fiind in acelasi timp evaluatori si auditori exigenti ai industriei.

Reteaua de profesionisti construita de-a lungul timpului reprezinta cartea noastra de vizita. Putem spune ca suntem deja la a treia generatie de cursanti, pe care primii nostri participanti la cursuri ii recomanda. Acestia duc mai departe pasiunea, energia si profesionalismul pe care il insuflam in fiecare interactiune din cadrul cursurilor.

Ce ne defineste?


Profesionalism


Trainerii nostri sunt practicieni activi in logistica si supply chain, oferind informatii relevante si actualizate.

Experienta


Cu doua decenii de activitate, stim cum sa adaptam cursurile la nevoile pietei si ale cursantilor nostri.

Rezultate tangibile


Ne concentram pe imbunatatirea abilitatilor practice ale cursantilor, contribuind direct la cresterea performantelor companiilor acestora.

In spatele oricarui proiect de succes, stau oamenii care il construiesc.

Echipa noastra de traineri


ADRIANA PĂLĂȘAN

Managing Partner

Supply Chain Management Center

ANDREEA MUREȘEANU

Head of Distribution & Logistics

Selgros Cash & Carry Romania

ANDREI HUIAN

Consultant

Supply Chain Management Center

CRISTINA RADU

Director Dept. Transport Rutier International

KLG Europe Logistics Romania

PAUL NIȚĂ

Director General

ID Logistics Romania

GEORGE VELICU

Head of Procurement & Customer Service

HAVI Logistics

DORINA RĂDOI

Procurement Manager

LACTALIS Romania

ALEXANDRA POPESCU-ZORICA

Managing Consultant Innovation

ICG Integrated Consulting Group

DANIEL BĂDIȚOIU

Industry Solutions Director

ALTIMATE

IRINA MINCINOPSCHI

Director General si Specialist HR

Depanero

ALIN DICU

Managing Partner

ASKO Assekuranz Romania

CĂTĂLINA TUDOSE

EMEA Time Critical Manager

Dream Cargo Services

GEANINA TĂNĂSESCU

Operations Manager

Pall-Ex Romania

Am strans de-a lungul anilor:


Cunostinte

pentru ca suntem curiosi si ne dorim in permanenta sa fim in pas cu provocarile si tehnologii actuale si viitoare

Expertiza

pe care poate nicio companie romaneasca de profil nu a reusit sa o acumuleze

Dream team

de traineri profesionisti in domeniu, care doresc sa impartaseasca din propriile experiente si sa dezvolte piata si noile generatii

Biblioteca impresionanta

chiar si pentru o universitate

Instrumente valoroase

de auditare, consultanta si validare

Legaturi cu piata

ca partener certificat al clientilor nostri

Pregatit pentru urmatorul pas in cariera?

Afla mai multe despre cum putem dezvolta impreuna competentele echipei tale.

WhatsApp